HRNKO (SNS) REZNÍKOVI ŠÉFOVI RTVS: Pozri sa na to čo si podpísal! Kam odteká 150 000 eur z RTVS ?

Iba nedávno šéf RTVS Jaroslav Rezník hovoril o tom, aké je nespravodlivé, že 15 rokov sa nezvyšovali koncesionárske poplatky a zároveň ohlásil, že aj preto nemá peniaze na niektoré relácie. Bez mihnutia oka však podpísal nehoráznu zmluvu so súkromnou agentúrou APA – Art Production Agency, ktorej takto na kritizovanú anketu OTO natieklo za posledné roky už viac ako MILIÓN eur z našich peňaženiek. Informuje o tom portál hlavne.sk vo svoj pôvodnomoriginálnom komentári.

Podľa portálu hlavne.sk :

“Spoločnosť APA – Art Production Agency, za ktorou je bývalá moderátorka Jana Prágerová s manželom, ktorá niekoľko rokov organizuje anketu Osobnosť televíznej obrazovky (OTO) dostáva na túto akciu nemalé sponzorské sumy od viacerých súkromných spoločností. Pozadu však nezostal ani generálny riaditeľ telerozhlasu Jaroslav Rezník, ktorý pred pár dňami bez váhania podpísal zmluvu s touto súkromnou agentúrou a tá tak dostane z našich peňazí ďalších 150 tisíc eur.”

Ani to však nemusí byť konečná suma, ktorú bude RTVS tento špás stáť. Verejnoprávna televízia totiž Prágerovej poskytuje aj lukratívny vysielací čas, priestory, ľudí a techniku za čo si paradoxne ešte aj zaplatí.

Ako ďalej publicista na portáli hlavne.sk tvrdí: “V tomto kontexte vyznievajú smiešne slová Jaroslava Rezníka o tom, ako je nutné zvýšiť financovanie RTVS. Sporné zmluvy k ankete OTO vyčítali aj Rezníkovmu predchodcovi Václavovi Mikovi, ktorý ju týmto spôsobom financoval niekoľko rokov. Kým RTVS každoročne bojuje o každé euro, Prágerovej agentúre APA sa podľa údajov z finstat.sk dobre darí. Za posledných päť rokov dosiahla obrat viac ako 4,26 milióna Eur. Časť peňazí je práve z RTVS.”

                    Aj minulý rok RTVS zaplatila slušný balík za anketu OTO súkromnej firme

Portál hlavne.sk tiež priniesol reakciu poslanca NR SR Antona Hrnka tomu sa takáto zmluva tiež nepozdáva:

„Nepoznám zmluvné podmienky. Je dôležité povedať, že ak sú tam zúčastnené súkromné televízie, do akej miery sú aj ony zapojené do spoplatnenia tohto projektu. Ak to však platí len RTVS, tak to v poriadku určite nie je. A pán Rezník by sa na to mal pozrieť,“ reagoval na naše zistenie Anton Hrnko zo SNS.

Súvisiace články

Vedenie ZVJS, pobúrilo zverejnenie nariadenia k prístupu ku Kočnerovi, nie jeho obsah

Jana Teleki

Odopieranie spánku a šikanovanie Kočnera

Jana Teleki

Sudkyňa Pamela Záleská, expertka na dlhodobé stíhanie nevinných

Jana Teleki
Načítam....

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Viac info

Privacy & Cookies Policy