Pošta Vám pomôže precliť zahraničné zásielky

Klienti pošty môžu využívať novú formu elektronickej komunikácie s colno-deklaračnými oddeleniami
Komunikácia s colno-deklaračnými oddeleniami prostredníctvom webovej stránky Slovenskej pošty prináša klientom prehľad a skráti čas samotného colného konania.

Klienti Slovenskej pošty, ktorí očakávajú zásielku zo zahraničia s potrebou jej preclenia, môžu od mája využívať novú formu elektronickej komunikácie s colno-deklaračnými oddeleniami. Cez webovú stránku pošty si môžu požiadať o využitie jej colno-deklaračných služieb pri preclievaní zásielok. Ako informovala hovorkyňa pošty Iveta Dorčáková, v užívateľsky prehľadnom prostredí budú priamo „navedení“ na poskytnutie podkladov potrebných pre colné konanie. Pošta ponecháva aj možnosť „papierovej“ (emailovej) komunikácie, ktorá bola využívaná doteraz. Komunikácia s colno-deklaračnými oddeleniami prostredníctvom webovej stránky Slovenskej pošty prináša klientom prehľad a skráti čas samotného colného konania.

Pri príchode zásielky, pri ktorej je potrebné colné konanie, pošta zašle klientovi na email elektronické avízo o uložení zásielky do skladu dočasnej prekážky. Ak emailová adresa nie je uvedená, avízo je zaslané poštou. Po doručení avíza má zákazník možnosť poštu elektronicky požiadať o využitie jej colno-deklaračných služieb v colnom konaní, odmietnuť služby poskytované poštou alebo odmietnuť zásielku prostredníctvom webovej stránky pošty. Rovnakou cestou môže klient elektronicky predložiť dokumenty potrebné pre colné konanie.

Súvisiace články

Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. OK Viac info

Cookies