Slovenská pošta opäť upozorňuje na podvodné e-maily s jej logom




Slovenská pošta znovu upozorňuje, že zaznamenala už viac ako 20 rôznych typov podvodných e-mailov, ktoré „sa tvária“ ako od pošty. Adresáta vyzývajú k úhrade platieb za doručenie zásielky, k zmene doručenia či uloženia zásielky a v ostatnom čase aj na zaplatenie colných poplatkov.

„Slovenská pošta nikdy nežiada úhradu žiadnych poplatkov prostredníctvom e-mailov alebo SMS, a to ani za colné konanie či DPH,“ upozornila v utorok vedúca odboru komunikácie a marketingu Slovenskej pošty Jana Lukáčová. Klient za zásielku podľa nej zaplatí buď pri objednávaní tovaru, alebo pri prevzatí zásielky na pošte, kuriérovi alebo v balíkoboxe. Rovnako je to aj pri platbe colných poplatkov a dane z pridanej hodnoty – klient ich hradí pri prevzatí zásielky.

Slovenská pošta nabáda občanov k ostražitosti a vyzýva ich dôkladne si preveriť, odkiaľ je e-mail zaslaný. „Pochybná adresa phishingových e-mailov totiž jasne napovedá, že ide o podvod. Klienti môžu nájsť ukážky podvodných e-mailov a SMS na webovej stránke Slovenskej pošty,” dodala Lukáčová.

Očkovacia kampaň na dne: Matoviča teší lotéria, Sulík hľadá Fera!




Súvisiace články

Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. OK Viac info

Cookies