OĽaNO dáva na predvolebnú kampaň státisíce eur, Transparency zverejnilo ich účet za výlet do Cannes

facebook

Transparency International Slovensko predpokladá, že celkové výdavky hnutia OĽaNO na volebnú kampaň dosiahnu zhruba dva milióny eur

Hnutie Obyčajní ľudia a nezávislé osobnosti (OĽaNO) minulo na návštevu vily exministra dopravy a financií Jána Počiatka (Smer-SD) vo francúzskom Cannes 1650 eur. Pre Transparency International Slovensko (TIS) to potvrdilo hnutie s tým, že sumu uhradilo 7. februára firme MediaBrothers. Tú vlastní Kristián Čekovský, bývalý redaktor RTVS a dnes kandidát strany, ktorý tiež absolvoval cestu do Cannes. Video z cesty, ktoré hnutie zverejnilo koncom januára, má na sociálnej sieti 439-tisíc pozretí. Informovalo o tom Transparency na sociálnej sieti.

„Vo faktúre sú letenky a ubytovanie pre sedem ľudí a prenájom minivanu. Podľa videa leteli kandidáti z Viedne do Nice, susedného mesta, spoločnosťou Wizzair. Aj dnes sa dá objednať letenka na nedeľu za 10 eur na osobu, celkovo to teda sedí a ten nápad s výletom sa evidentne bohato oplatil,” uviedlo TIS. OĽaNO medzitým dáva násobne väčšie peniaze do reklamy na posledné dni kampane. Ako pokračuje TIS, z účtu hnutia odišlo včera 300-tisíc eur na televíznu a printovú reklamu a týždeň predtým 25-tisíc na video, ktoré sa hráva v kinách pred filmom Sviňa. Ten je o korupcii na Slovensku. Dnes si OĽaNO presunulo na volebný účet ďalších 250-tisíc. TIS predpokladá, že celkové výdavky hnutia na predvolebnú kampaň dosiahnu zhruba dva milióny eur. Vo veľkosti kampane sa tak zaradí za stranu Smer-SD.

Súvisiace články

Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. OK Viac info

Cookies