Ako RTVS manipuluje verejnosť a šíri dezinformácie o InfoVojne




PODPORIŤ

InfoVojna reaguje na hoaxy a dezinformácie šírené verejnoprávnou RTVS v hlavnom televíznom spravodajstve.

V reportáži redaktorky RTVS Anny Repkovej o Slovákoch veriacim konšpiráciám vysielanej v relácii Správy RTVS dňa 28. septembra expert na informačnú bezpečnosť Tomáš Kriššák označil článok InfoVojny za dezinformačný.

Údajný expert si nedal ani tú námahu, aby zistil zdroj. Článok, o ktorom sa zmienil ako o konšpiračnom totiž napísal bývalý kancelár českého prezidenta Jiří Weigl a bol publikovaný v mainstreamovom českom denníku Mladá Fronta DNES.

Jeho text bol zverejnený aj na stránke Inštitútu Václava KlausaInfoVojna tento článok prebrala a na jeho konci uviedla aj zdroj. Prečítať si ho môžete TU

RTVS platená z daní všetkých občanov Slovenska štandardne hrubo manipulatívnym a neobjektívnym spôsobom informuje slovenskú verejnosť:

Pozrite si v nasledujúcom videu, ako RTVS platená z daní všetkých občanov Slovenska štandardne hrubo manipulatívnym a neobjektívnym spôsobom informuje slovenskú verejnosť:

Médiá hlavného dezinformačného prúdu a korporátne médiá šíriace hoaxy a taktiež mnohé mimovládky zjavne panikária v súvislosti s najnovším prieskumom organizácie Globsec, z ktorého vyplýva, že viac ako polovica Slovákov verí, že Západ ohrozuje ich hodnoty a USA považuje za hrozbu. Z prieskumu taktiež vyplýva, že konšpiráciám verí na Slovensku až 56 percent ľudí.

Až 54 percent slovenských respondentov zároveň verí, že protesty, ktoré viedli k zmene vlády po vražde novinára Jána Kuciaka a jeho priateľky Martiny Kušnírovej, boli organizované a financované zo zahraničia.

 

Súvisiace články

Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. OK Viac info

Cookies